Сайт м. Бердичева
Бердичів - офіційний портал міста » Інформація » Електронне декларування 2019
 (голосів: 0)
Інформація8-01-2019, 14:46
До уваги суб’єктів декларування!


          01.01.2019 розпочався черговий етап подання особами, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, щорічних декларацій за 2018 рік.
          Важливо пам’ятати, що безпосередньому поданню Вами декларації може передувати виникнення у Вас питань у зв’язку із завершенням терміну дії КЕП (кваліфікований електронний підпис) або його втратою, зміною електронної пошти, а також питань щодо вимог до відображення тієї чи іншої інформації у декларації, вирішення яких потребує додаткового часу. Тому просимо Вас перевірити, що Ви без перешкод можете зайти до Реєстру та маєте всю необхідну інформацію для заповнення декларації.
          На сайті Національного агентства (https://nazk.gov.ua/) доступна оновлена інформація, яка допоможе вам у заповненні та поданні декларації. Матеріали розміщені за посиланнями:
https://nazk.gov.ua/rozyasnennya
https://nazk.gov.ua/rekomendaciyi-do-chergo...o-deklaruvannya
https://nazk.gov.ua/rekomendaciyi-pry-robot...trom-deklaraciy
https://nazk.gov.ua/poshyrenni-zapytannya-p...roboti-z-yedrdo

          Звертаємо Вашу увагу також на те, що 07.11.2018 набрав чинності Закон України «Про електронні довірчі послуги», а Закон України «Про електронний цифровий підпис» втратив чинність. Будь ласка, враховуйте це при отриманні кваліфікованого електронного підпису.
          Рекомендуємо Вам не зволікати із заповненням декларацій та подавати їх завчасно.

Головний спеціаліст з питань запобігання
та виявлення корупції виконавчого комітету
Бердичівської міської ради Паламарчук Ю.Ю.

Теги
Інформація
"Гості" не можуть коментувати дану новину.
Офіційна сторінка м. Бердичева
Redesign by MMD

© Бердичів - 2013 Всі права захищено.


Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать БМР та охороняються законом України
"Про авторське право і суміжні права".
При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове.