Сайт м. Бердичева
Управління праці

Управління праці, сім'ї та соціального захисту населення виконачого комітету Бердичівської міської ради

м.Бердичів, вул. Європейська, 83

Громадська приймальня («Гаряча лінія») (04143) 2-23-79

Начальник управління

Омельянчук Наталія Петрівна

2-12-16

Відділ з обробки документів та прийняття рішень з питань надання соціальних допомог

Заступник начальника управління, начальник відділу

Прокуратор Оксана Петрівна

2-20-25

Відділ прийому заяв та документів з питань надання соціальних допомог

Начальник відділу

Руденко Людмила Станіславівна

2-13-85

Відділ бухгалтерського обліку і звітності

Начальник відділу

Євенко Олена Валеріївна

2-12-33

Відділ з питань обслуговування осіб з інвалідністю, ветеранів війни та праці

Начальник відділу

Яницька Лариса Леонідівна

2-71-10

Відділ з питань сім'ї

Начальник відділу

Вальчук Наталія Сергіївна

2-71-10

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій населення

Начальник відділу

Орлова Тетяна Яківна

2-74-57

Відділ державних соціальних інспекторів

Головний державний соціальний інспектор

Омельчук Наталія Анатоліївна

2-51-61

Відділ з нагляду за правильністю призначення (перерахунку) та виплатии пенсій

2-13-85

Відділ з питань праці та соціально-трудових відносин

2-51-61

Підрозділ соціального захисту громадян,

які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи та внутрішньо переміщених осіб

2-71-10

Підрозділ контролю за правильністю призначення соціальних допомог

2-13-85

Підрозділ інформації та консультацій

2-23-79

Господарська група

Фінансові звіти :

ЗВІТ про надходження та використання коштів загального фонду (форма №2д, №2м) за І півріччя 2019 р. [1 Mb] (завантажень: 3)

ЗВІТ про заборгованість за бюджетними коштами ( форма №7д, №7м) на 1 липня 2019 р. [959.36 Kb] (завантажень: 1)


ЗВІТ про надходження та використання коштів загального фонду (форма №2д, №2м) за І квартал 2019 р. [1019.71 Kb] (завантажень: 6)

ЗВІТ про заборгованість за бюджетними коштами ( форма №7д, №7м) на 1 квітня 2019 р. [882.34 Kb] (завантажень: 5)


ЗВІТ про надходження та використання коштів загального фонду (форма №2д, №2м) за ІІ квартал 2018 р. [976.45 Kb] (завантажень: 17)

ЗВІТ про надходження та використання коштів загального фонду (форма №2д, №2м) за ІІ квартал 2018 р. [1.06 Mb] (завантажень: 5)

ЗВІТ про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду ( форма №4-3д, №4-3м) за ІІ квартал 2018 р. [994.31 Kb] (завантажень: 2)

ЗВІТ про заборгованість за бюджетними коштами ( форма №7д, №7м) на 1 липня 2018 р. [955.24 Kb] (завантажень: 2)

ЗВІТ про заборгованість за бюджетними коштами ( форма №7д, №7м) на 1 липня 2018 р. [935.17 Kb] (завантажень: 2)


ЗВІТ про надходження та використання коштів загального фонду (форма №2д, №2м) за І квартал 2018 р. [399.68 Kb] (завантажень: 16)

ЗВІТ про надходження та використання коштів загального фонду (форма №2д, №2м) за І квартал 2018 р. [364.8 Kb] (завантажень: 5)

ЗВІТ про заборгованість за бюджетними коштами ( форма №7д, №7м) на 1 квітня 2018 р. [353.88 Kb] (завантажень: 5)

ЗВІТ про заборгованість за бюджетними коштами ( форма №7д, №7м) на 1 квітня 2018 р. [362.49 Kb] (завантажень: 7)


ЗВІТ про надходження та використання коштів загального фонду (форма №2д, №2м) за 2017 р. [382.3 Kb] (завантажень: 18)

ЗВІТ про надходження та використання коштів загального фонду (форма №2д, №2м) за 2017 р. [376.68 Kb] (завантажень: 8)

ЗВІТ про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду ( форма №4-3д, №4-3м) за 2017 р. [422.97 Kb] (завантажень: 10)

ЗВІТ про заборгованість за бюджетними коштами ( форма №7д, №7м) на 1 січня 2018 р. [352.83 Kb] (завантажень: 8)

ЗВІТ про заборгованість за бюджетними коштами ( форма №7д, №7м) на 1 січня 2018 р. [364.79 Kb] (завантажень: 5)


ЗВІТ про надходження та використання коштів загального фонду (форма №2д, №2м) за ІІ квартал 2017 р. [318.69 Kb] (завантажень: 19)

ЗВІТ про надходження та використання коштів загального фонду (форма №2д, №2м) за ІІ квартал 2017 р. [422.38 Kb] (завантажень: 11)

ЗВІТ про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду ( форма №4-3д, №4-3м) за ІІ квартал 2017 р. [377.57 Kb] (завантажень: 11)

ЗВІТ про заборгованість за бюджетними коштами ( форма №7д, №7м) на 1 липня 2017 р. [348.22 Kb] (завантажень: 11)

ЗВІТ про заборгованість за бюджетними коштами ( форма №7д, №7м) на 1 липня 2017 р. [358.97 Kb] (завантажень: 11)

ЗВІТ про надходження та використання коштів загального фонду за ІІІ квартал 2016 р. [1.05 Mb] (завантажень: 21)

ЗВІТ про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду за ІІІ квартал 2016 р. [987.53 Kb] (завантажень: 13)

ЗВІТ про надходження та використання коштів загального фонду за ІІІ квартал 2016 р. [1 Mb] (завантажень: 13)

Додаток до річного плану закупівель, що здійснюються без проведення процедури закупівель на 2016 рік [334.81 Kb] (завантажень: 21)

Додаток до річного плану закупівель, що здійснюються без проведення процедури закупівель на 2016 рік [451.26 Kb] (завантажень: 24)


ІНФОРМАЦІЯ

          Основним законодавчим актом, який регулює порядок надання пільг "чорнобильцям" є Закон України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи». Перелік, підстави та обсяги надання пільг залежать від категорії, до якої належать "чорнобильці", насамперед це категорії 1, 2, 3.

          До категорії 1 належать особи з інвалідністю з числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та потерпілих від Чорнобильської катастрофи (статті 10, 11 і частина третя статті 12 Закону), щодо яких встановлено причинний зв'язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою.

          Категорія 2 - учасники ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, які працювали у зоні відчуження протягом певного періоду часу з моменту аварії, а також особи, які постійно проживали у зоні безумовного (обов'язкового) відселення з моменту аварії до прийняття постанови про відселення.

          Категорія 3 – інші учасники ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, а також потерпілі від Чорнобильської катастрофи (не віднесені до категорії 2).

          Загальна чисельність громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи та перебувають на обліку в управлінні праці, сім’ї та соціального захисту населення виконавчого комітету Бердичівської міської ради станом на 01.09.2019р. складає 1262 особи.

          Громадяни цієї категорії мають право на отримання певних видів компенсацій та пільг передбачених розділом IV Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» відповідно до встановлених категорій, а саме:

- Безплатне придбання ліків за рецептами лікарів. Станом на 01.09.19р. скористались цією пільгою 60 громадян міста та проведено відшкодування на суму 40,3тис.грн. Загалом на 2019 рік заплановано видатки у розмірі 63тис.грн.

- Безплатне позачергове зубопротезування (за винятком зубопротезування із дорогоцінних металів та прирівняних по вартості до них). Станом на 01.09.2019р. отримали відповідну послугу 9 громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, на загальну суму 20,3 тис. грн. Заплановано на поточний рік – 31,6 тис.грн.

- Для категорії 1 - позачергове щорічне безплатне забезпечення санаторно-курортними путівками шляхом надання щорічної грошової допомоги для компенсації вартості путівок за надання послуг із санаторно-курортного лікування. На санаторно-курортне лікування в 2019 році виділено коштів у сумі 197 100,00 грн. (на 27 осіб). Станом на 01.09.2019р. отримали санаторно-курортне лікування 10 осіб, 1 особа перебуває на санаторно-курортному оздоровленні та 11 осіб відмовились від санаторно-курортних послуг з особистих причин.

          Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2016р. №854 «Деякі питання санаторно-курортного лікування та відпочинку громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» до 15 жовтня поточного року громадянам необхідно звернутись до органів соціального захисту для взяття на облік для забезпечення путівкою у наступному році або, за бажанням, для отримання грошової компенсації замість путівки.

- Отримання додаткової відпустки із збереженням заробітної плати строком 16 календарних днів на рік для категорії 1 та 2. На сьогодні підприємства та організації міста надали розрахункові документи для відшкодування витрат на загальну суму 193,5 тис грн. для 42 осіб, які мають статус потерпілих внаслідок аварії на ЧАЕС 1 та 2 категорії. Загальна сума коштів запланована на 2019 рік складає 304,9 тис. грн.

- Для категорії 1 компенсується 50% та для категорії 2 – 25% вартості продуктів харчування за медичними нормами, встановленими МОЗ. Відповідно до наказу Міністерства соціальної політики України від 31.01.2019 №127 «Про встановлення розмірів грошової компенсації вартості продуктів харчування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» на 2019 рік суми компенсацій складають відповідно 415,80 грн. та 207,90 грн.на місяць. Щомісяця 556 громадян отримують грошову компенсацію видатки якої складають близько 135 тис.грн. на місяць. Станом на 01.09.2019р. з державного бюджету відшкодовано на цей напрям 1 млн.55 тис.грн.

- Для категорії 1, 2 та для категорії 3 ліквідаторам наслідків аварії на ЧАЕС надається щорічна допомога на оздоровлення у порядку та розмірах встановлених Кабінетом Міністрів України, постанова від 12.07.2005р. №562. Щорічно відшкодування з державного бюджету складають близько 70 тис. грн.

Оголошення

про участь начальника управління праці, сім’ї та

соціального захисту населення виконавчого комітету Бердичівської міської ради

Омельянчук Наталії Петрівни

у заході «Соціальний захист на зв’язку», «гаряча» телефонна лінія буде працювати

09 жовтня 2019 року з 10-00 до 11-30 год. за телефоном 2-12-16.

Про стан оздоровлення та відпочинку дітей, які потребують особливої

уваги та підтримки в м. Бердичеві

          Відділ з питань сім'ї управління праці, сім'ї та соціального захисту населення виконавчого комітету Бердичівської міської ради провів ряд заходів з метою належної організації літнього відпочинку та оздоровлення дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки.

          Станом на 25.09.2019 року в заклади оздоровлення та відпочинку було направлено 134 дитини пільгових категорій, зокрема:

• Діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування - 10;

• Діти з інвалідністю - 2;

• Діти з багатодітних сімей - 53;

• Діти з малозабезпечених сімей - 9;

• Діти осіб, визнаних учасниками бойових дій - 31;

• Діти, один із батьків яких загинув у районі проведення АТО - 1;

• Діти, зареєстровані як внутрішньо переміщені особи - 1;

• Діти, які постраждали від наслідків Чорнобильської катастрофи - 2;

• Діти, взяті на облік служби у справах дітей як такі, що перебувають у складних життєвих обставинах - 1;

• Талановиті та обдаровані діти-переможці конкурсів, фестивалів, змагань, спартакіад різних рівнів, відмінники навчання, лідери дитячих громадських організацій - 24.

Управління праці, сім'ї та соціального захисту населення інформує!

          З метою формування Єдиного банку даних дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, батькам, що бажають отримати путівку для оздоровлення та відпочинку дитини, необхідно звернутись до відділу з питань сім'ї управління праці, сім'ї та соціального захисту населення за адресою: м. Бердичів, вул. Європейська, 83 кабінет № 23/3 (2 поверх) з наступними документами:

- оригінали та копії сторінок особистих документів одного з батьків та дитини;

- оригінал та копія документу, що підтверджує належність дитини до пільгової категорії.

Категорії дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки:

          • Діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування;

          • Рідні діти батьків-вихователів або прийомних батьків, які проживають в одному дитячому будинку сімейного типу або в одній прийомній сім'ї;

          • діти з інвалідністю;

          • діти з багатодітних сімей;

          • діти з малозабезпечених сімей;

          • діти, потерпілі від наслідків Чорнобильської катастрофи;

          • діти, які постраждали внаслідок стихійного лиха, техногенних аварій, катастроф;

          • діти, батьки яких загинули від нещасних випадків на виробництві або під час виконання службових обов'язків;

          • діти, які перебувають на диспансерному обліку;

          • талановиті та обдаровані діти;

          • бездоглядні та безпритульні діти;

          • діти працівників агропромислового комплексу та соціальної сфери села;

          • діти осіб, визнаних учасниками бойових дій;

          • діти, один із батьків яких загинув (пропав безвісти) у районі проведення антитерористичних операцій, бойових дій чи збройних конфліктів або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних у районі проведення антитерористичних операцій, бойових дій чи збройних конфліктів, а також внаслідок захворювання, одержаного в період участі в антитерористичній операції;

          • діти, один із батьків яких загинув під час масових акцій громадянського протесту або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час масових акцій громадянського протесту

          • діти, зареєстровані як внутрішньо переміщені особи.

          • діти, які проживають у населених пунктах, розташованих на лінії зіткнення (Для Донецької і Луганської областей).

          25 вересня 2019 року відбулось засідання робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення в м. Бердичеві. Основна мета організації засідання це збільшення рівня оплати праці найманих працівників, недопущення вирівнювання заробітних плат некваліфікованих і високопрофесійних працівників, значення офіційного оформлення трудових відносин та соціальних ризиків для громадян, які не легалізують свою зайнятість та отримують заробітну плату неофіційно.

Новий порядок здійснення державного контролю за

додержанням законодавства про працю

          Кабінет Міністрів України постановою від 21 серпня 2019 року №823 затвердив новий порядок здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю.

          Відповідно до постанови інспекторами праці органів місцевого самоврядування здійснюються заходи контролю за додержанням законодавства про працю у формі інспекційних відвідувань та невиїзних інспектувань з питань:

• своєчасної та у повному обсязі оплати праці;

• дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці;

• оформлення трудових відносин.

          Постанова передбачає право інспектора праці, за наявності службового посвідчення, самостійно і в будь-яку годину доби з урахуванням вимог законодавства про охорону праці проходити до будь-яких виробничих, службових, адміністративних приміщень об’єкта відвідування, де використовують найману працю.

          Про проведення інспекційного відвідування інспектор праці повідомляє об’єкту відвідування або уповноваженій ним посадовій особі.

          Про проведення інспекційного відвідування з питань виявлення неоформлених трудових відносин інспектор праці повідомляє об’єкту відвідування або уповноваженій ним посадовій особі, якщо тільки він не вважатиме, що таке повідомлення може завдати шкоди інспекційному відвідуванню.

          Тривалість інспекційного відвідування, невиїзного інспектування не може перевищувати 10 робочих днів.

          За результатами інспекційного відвідування або невиїзного інспектування складаються акт інспекційного відвідування (невиїзного інспектування), і в разі виявлення порушень вимог законодавства про працю - припис щодо їх усунення.

          У разі виконання припису в установлений у ньому строк заходи до притягнення об’єкта відвідування до відповідальності не вживаються, але за використання праці неоформлених працівників заходи щодо притягнення до відповідальності вживаються одночасно із внесенням припису незалежно від факту усунення виявлених порушень у ході інспекційного відвідування або невиїзного інспектування.

Управління праці, сім’ї та соціального захисту населення виконавчого

комітету Бердичівської міської ради повідомляє!

          За даними Головного управління статистики у Житомирській області середня заробітна плата по місту за ІІ квартал 2019 року становила 7386 грн. Це найнижчий показник серед міст області.

          В реаліях сьогодення недостатньо виплачувати заробітну плату в мінімальних розмірах. Праця повинна бути достойно оцінена. Однією із складових дотримання вимог чинного законодавства про працю є недопущення вирівнювання заробітних плат некваліфікованих і високопрофесійних працівників, скорочення працівників та переведення їх на неповний робочий день (за умови відпрацювання повного дня).

          Виплата заробітної плати в «конвертах» позбавляє працюючих таких соціальних гарантій, як: оплата тимчасової непрацездатності; виплата втраченого заробітку у зв’язку з втратою працездатності у разі нещасного випадку на виробництві, тощо. Від розміру заробітної плати та сплаченого з неї єдиного соціального внеску залежить розмір допомоги по безробіттю, пенсії за віком, по інвалідності та у зв’язку з втратою годувальника.

          Шановні роботодавці! Управління рекомендує вжити всіх можливих заходів з метою додержання трудового законодавства щодо нарахування та виплати заробітної плати.

Офіційна сторінка м. Бердичева
Redesign by MMD

© Бердичів - 2013 Всі права захищено.


Всі права на статті, ілюстрації, інші матеріали належать БМР та охороняються законом України
"Про авторське право і суміжні права".
При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове.